APA ITU SKINCERITY?


APA ITU SKINCERITY?

Skincerity (keluaran Nucerity International) merupakan produk kosmetik berteknologi tinggi yang dicipta oleh pakar-pakar kulit Amerika; dibawah geran R&D kerajaan Amerika Syarikat (SBIR No. AR44435). Ia adalah masker pertama di dunia yang mampu "bernafas" sambil mengekalkan kelembapan dan membasmi kuman pada kulit. Justeru ia menyediakan "platform" terbaik untuk
penyembuhan masalah kulit dari dalam secara semulajadi!

KEAJAIBAN SKINCERITY!

Skincerity dicipta khas untuk menyelesaikan masalah-masalah kulit dan sesuai untuk semua jenis kulit - lelaki, perempuan, kanak-kanak, malah bayi yang baru lahir!

Alami keajaiban Skincerity sekarang! Keputusan kajian yang dijalankan oleh University of Texas Health Science Center di San Antonio, Texas menunjukkan 67% daripada pengguna yang diuji mengalami perubahan mendadak dari segi keanjalan kulit dan kekurangan kedutan sebanyak 39% hingga 200%!

Dan kini Skincerity telah pun memasuki pasaran Malaysia secara online dan offline! Yang menariknya, Malaysia adalah negara operasi terbaru yang ke-11!

WAH, PELUANG BESAR!!!

Mahukah anda menjadi "Top 1%" didalam network marketing?
Mahukah anda nikmati pendapatan pasif sehingga USD10,000 SETIAP MINGGU?

Jika YA, sertai kami sebagai PIONEER TEAM di Malaysia sekarang!

Team kami merupakan team yang paling pantas berkembang di Malaysia dan kami 110% komited untuk membina empayar bisnes bersama-sama anda. Kami mempunyai sistem latihan, "team functions", dan "marketing tools" untuk membantu anda berjaya di dalam industri ini.

Kunci kedudukan anda dengan hanya USD59 sebelum peluang ini terlepas selama-lamanya!


SALAM KEJAYAAN!

Rakan Perniagaan Anda
Skincerity Official
017-3299 808

No comments:

Post a Comment